1/27/2012

new new new

Byłam pewna, że mając ferie będę często dodawać posty no ale niestety pomyliłam się :(
Dzisiaj wybrałam się na małe zakupy z mamą jutro pokaże co kupiłam :) Tymczasem lecę spać bo jutro z rana   jadę po łyżwy :) 
ps.Jak widzicie mam rude włoski ;d









                                                                   koszula-cubus
                                                                   spódniczka-H&M
                                                                   buty-deezee


                                                                                                                                                          xoxo.

3 komentarze:

  1. świetna stylizacja i na prawdę b. ładnie wyglądasz w tym nowym kolorze włosów ;) pokazuj jak najszybciej co kupiłaś, bo nie mogę się doczekać :)
    ps. świetny blog ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ej UWIELBIAM Twojegoo bloga bede czesto wpadac :) no i stylizacja oczywiscie nie omylna jest cool good i co inno :)

    OdpowiedzUsuń