1/29/2012

shopping and everything else

Dziś post  z zakupami i innymi pierdołami:) Zapraszam do oglądania.


A w następnym tygodniu już powinien być konkurs :)
Jak myślicie jaka nagrodę wybrałam?


pierścionek,broszka-house




torba-cubus



spodnie-bershka
drugie szare dresy których potrzebowałam-new yorker



bluzki,bluza,sweter-new yorker ,stradivarius,allegro

                                                                                     
no i taki misz masz na końcu:)
naklejki od liestyle*
a słuchawki flo



1.NIVEA-krem na dzień przeciw niedoskonałościom
2.SCHWARZKOPF-puder dodający objętości włosom                
3.PANTENE-odżywka bez spłukiwania prostująca włosy (polecam!)                                 4.BELL-fluid kryjąco-korygujacy (02 NATURAL    ) 
5.ROSSMAN-suchy szampon do włosów 
6.RIMMEL-szminka od Kate Moss (odcien 02 )                                                                             
7.GARNIER-zwykły krem do bardzo suchej skóry używam go na noc
8.MARION-jedwab do włosów zniszczonych i farbowanych polecam!
9.INGLOT-pękający lakier do paznokci 217 polecam!                                                                          10.GOSH-tusz do rzęs wonder volume poelcam!                   


                                                           xoxo

5 komentarzy:

  1. udane zakupy... :) bardzo fajna ta torba pierscionki juz mi znane wiec jest good look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;) mam do ciebie pytanie, już od kilku tygodni zabieram się, żeby kupić sobie ten suchy szampon, chciałam ciebie zapytać czy jest dobry, czy go polecasz i w sumie też na jakiej zasadzie działa ;)
    ps.b. fajny post i cały blog ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy
    hej :) jak narazie kupiłam go w sobotę ale już miałam okazję go użyć i muszę powiedzieć że jestem z niego zadowolona naprawdę polecam bo nie jest drogi (10zł) a włosy po tym ładnie pachną i ogóle nie widać że są tłuste

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tej broszce! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy!
    Chętnie przygarnęłabym biżuterię i dresy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń